📢 Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη σας!
Αγαπητοί φίλοι και συνάδελφοι,
Σας ευχαριστώ θερμά που με τη στήριξη και την ψήφο σας επανεκλέχθηκα στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών (ΙΣΑ).
Η εμπιστοσύνη σας αποτελεί για μένα τη μεγαλύτερη ευθύνη. Σας υπόσχομαι ότι θα συνεχίσω να μάχομαι με το ίδιο, αλλά και με ακόμη μεγαλύτερο σθένος, για κάθε δίκαιο αίτημα των ιατρών, προασπίζοντας το λειτούργημά μας και την ποιότητα της υγείας.
Συνεχίζουμε μαζί, δυναμικά!
Με εκτίμηση,
Φ.Ν. Πατσουράκος

